felicias

Alla inlägg under maj 2011

Av felicia - 31 maj 2011 20:35

Sätt på låten medans du läser :p



Klass 6g kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta! Vi har bara några veckor kvar tillsammans och jag vill verkligen inte skiljas! Jag har gått med denna klass i 7 hela år och älskar alla så mycket! Jag vill tacka,


Rebecka Larsson

Isak Olsson

Emily Persson

Johan Götborg

Amy Albert

Sofia Karlsson

Julia Karlsson Selin

Tilda Nilsson Häll

Emma Festin

Sanna Backman

Lisa Nyman

Fanny Persson

Job Larsson

Emma Johansson Bergström

Sofia Arvidsson

Michaela Hulting

Arta Brahimi

Linnea Gustavsson

Jonathan Johansson

Hampus Andreasson

Rebecca Andersson
Frida Nord backman 

Albin Larsson

Atyaf Wafi Mohammed Al-Meahasean

Dora Jansson


Ni 26 personer har fullföljt alla önskningar i mitt liv, funnits där och stöttat mej, gråtit och skrattat med mej! Jag älskar er alla för all tid! ♥ Kom ihåg det.

Alla som står med på listan går inte kvar i klassen, jag har förlorat

Albin Larsson, Rebecka Larsson och Dora Jansson men ni finns fortfarande där.

det är nästan sjukt så mycket vi gjort tilsammans! Jag hoppas någon mer än jag känner det samma, men jag kommer alltid att vara en 6g-are och klassen + alla goa människor kommer alltid och föralltid finnas i mitt hjärta!

Av felicia - 31 maj 2011 19:48

min dag började met att jag vaknade av att mobilen ringde 06.30, men jag kände mig så trött så jag tänkte att jag kunde sova 3 minuter till. Istället sov jag i 40 minuter till så jag vaknade av att hundarna bråkade nere i köket klockan 07.10

jag fick panik när jag såg vad klockan var så jag sprang ner och in i duschen. Efter det så slängde jag på mig nya underkläder, tights, shorts, ett linne och en randig tröja. Sen satt jag mej och åt, då var klockan ca 07.20, jag sminkade mej, borstade ränderna och håret sen och gick ut med hundarna... jag och Lovisa stängde in dom sen knallade vi iväg till skolan! Det var kokhett ute,fast jag hade en jacka på mej tyckte jag att det var skönt. När jag och Lovisa var på väg till skolan började vi tjafsa som vanligt men rede ut det efter ett tag, jag surar på henne än och hon bryr sig inte! Vi hade "elevens val" hela skoldagen förutom efter 2 då 3:orna slutade och vi började med "göra klart" lektionen. När jag var på väg hem började det att småregna sen hörde jag mullret och började skynda. När jag var ute med hundarna blev dom typ galna för det konstiga lätet och det blixtrande ljuset på himlen så jag stängde in mej med dom, bäddade ner oss i soffan, lugnade ner dom och började läsa en bok medans jag åt, eftersom jag inte kunde sätt på TV:n. Jag hade så tråkit att jag satte på mammas video kamera och började filma när hundarna sprang runt och skällde på mullret!


Jag sprang inte med Emily idag p.g.a det dåliga vädret och Emily kunde inte. Men jag ska springa med Lovisa och Julia i morgon så det är lungt!


Jag snackade med mamma igår, angående Picnik... jag älskar att ta bilder och redigera dom så jag visade att de gick att bli premium och visade henne också kosnaden på det. Hon sa att vi får kolla på det... Det brukar betyda: Nej Felicia, kanske en annan dag. Men idag när jag kommer hem från skolan och sätter mej vid datorn får jag ett mejl där det står: 

Välkommen till Picnik Premium
Tack för din beställning! Här kommer kvittot.


Ditt Picnik-användarnamn är:
*...


Picnik Premium-beställningsnummer:
*...


Beställningen gjordes den:
2011.05.30


Kreditkortsnummer:
*...


Namn på kortet:
*...


Abonnemangsperiod:
12 months


Total kostnad:
*...
Jag blev typ galen! Och nu sitter jag och redigerar bilder för fult!
Puss♥
Av felicia - 30 maj 2011 18:36

jag hade tänkt börja blogga igen och vill berätta lite om dagen   Jag var just ute och gick 6 km med lillasyster och hennes kompis Julia. Den rundan som jag och Emily gick i torsdags då det var Harsprånget! Vi var ute i 1 timme och 20 minuter, men vi gick det var därför det tog så lång tid. Jag ska va med Emily i morgon och då ska vi ta oss en tur igen, fast springa lite mer än vad jag gjorde idag. Antingen blir det en runda på 3 km eller den på 6 km, får se vad vi känner för! Annars var det skola idag och det var bara göra klart lektioner förutom på NO:n. Och det sög som vanligt för vi hade typ ett litet test och den som hade flest rätt i klassen blev NO mästare och fick ett diplom xd. På torsdag fyller lillasyster år och jag hade tänkt fixa lite inför det eftersom att jag ska hålla i allt dom ska göra!! Hade tänkt att dom kunde:

bada/sola, bada bastu + ansiktsmask, grilla, film, tälta !

Låter inte det som en mysig kväll?! Men jag får hoppas att det blir bra!

Puss ♥

Av felicia - 17 maj 2011 19:14

I'm ADDICTED to you....

but I'M JUST A KID

and YOUR LOVE IS A LIE

why cant you just go somewhere on VACATION ?

Cause' WHEN I'M GONE

your gonna be saying '' i wish i could SAVE YOU ''

I'D DO ANYTHING ...... </3

so im sorry i cant be PERFECT

WELCOME TO MY LIFE .............

Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards