felicias

Alla inlägg under april 2011

Av felicia - 28 april 2011 12:36

hejsan . Nu har jag fixat allt man ska ha fixat på morgonen -

äta, duscha ... mm   

Nu ska jag bara sminka mej , så är jag klar för dagen och kan börja med allt som ska göras !     

Av felicia - 27 april 2011 22:57

glömde säga detta men jag sitter och kollar på :

The Incredible Hulk på sexan och det är JÄTTE BRA !  

Jag     = jag ♥ hulk   inte shrek !     

Av felicia - 27 april 2011 22:29


är typ förälskad i dom här små rackarna !   

Av felicia - 27 april 2011 13:33

hejsan . har just ätit och håller just nu på att städa förfullt ...

Någon som vet nån riktigt svängig låt som man kan lyssna på när man städar ?!  

Skriv gärna en kommentar om du kollar förbi





Bilderna? För att jag älskar dom så




     

 

          

Av felicia - 27 april 2011 12:07

Hejsan ,har precis gett hundarna mat och ska snart själv äta, mamma kommer med mat 12:30 

Idag ska jag fortsätta med samma schema som igår,

alltså städa välldigt mycket  

men men.... om man ska ha eget rum måste man hålla ordning på saker och ting.

 

 
Av felicia - 26 april 2011 22:53

Nu hade jag tänkt att dra mej tillbaka för mamma är inte hemma i morron så jag kan inte sova till 12 - 12:30 för att hundarna ska helst ut klockan 10 !  

Jag kommer inte orka däför lägger jag mej nu  

Hörs i morgon då Det antagligen kommer lite fler bilder både på mej och andra saker ( misstålka inte ) Haha   

hörs ♥    



// XOXO

Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards