felicias

Alla inlägg under april 2011

Av felicia - 25 april 2011 16:48

På kanal 4 äre Grease  

innan filmen börjar på riktigt är det ju en låt och dom fast tecknade ,

jag ÄLSKAR det ! De är så kuuul   


   

Av felicia - 25 april 2011 16:20

På skolavslutningen , ska jag ha klänning eller kjol ?!

Gillar 4,5 starkt. Men dom andra är med helt underbara , HJÄLP ! 

   1   2   3   4   5  6    7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17

Av felicia - 25 april 2011 15:53

Hejsan igen ...

sitter här och har hur tråkit som helst, nån som vill hitta på nått nån dag !?

I alla fall ska vi grilla allderles strax och jag tänkte med

omväxlingenskull ta lite kort !   HAhah det är ju nåt jag "aldrig" gör   

Men jag går ut nu och fottar lite så får ni ha det ! Ses ♥

Av felicia - 25 april 2011 15:19

Emily Syster Persson ! 

Jag älskar dej av hela mitt hjärta, hoppas du förstår det bästevän  

Du finns alltid där för mej, och oavsett vad som händer så finns jag där för dej !

Vi har så många minnen ihop så att de inte finns en chans att räkna dom alla.

Vi har alltd roligt tillsammans, och det bara är så att vi är gjorda för varanndra.

Jag saknar dej.

Hoppas vi kommer ses under lovet.

( en del av hennes släkt är hos henne under lovet och då måste hon vara hemma, dom kommer åka på torsdag så vi kommer nog träffas då ) Får man väl hoppas   Felicia Thomsen + Emily Persson = Bästa vänner för alltid ♥ 


 

Av felicia - 25 april 2011 13:36

Vi kom just hem och nu ska jag duscha!

Vi var ute i 40 minuter , längre än vad jag trodde vi skulle vara.

Jag är jätte svettig och känner mig hur äcklig som helst  

Av felicia - 25 april 2011 13:02

En bra start på dagen är att ta n tur i naturen  

Därför ska jag nu ut med Lovisa o springa , blir väl ca 30 minuter.

Skriver mer efter det .

VAr just ute med hundarna, 15 minuter var så det blev en halvtimme  !

Känner mej i toppform , Haha   

Av felicia - 24 april 2011 23:24

Ska snart sova och göra mej redo för natten ! 

Nu är masken borta och ansiktet sköljt  

Är jätte fräsch och jätte len nu !

Det är så skönt   

är helt röd i ansiktet just nu! HAHA

God natt ♥

// XOXO


     

Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards