felicias

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Skolan.....

Av felicia - 1 juni 2011 17:21

Hejsan... kom hem från skolan klockan 14.30, det blev så sent eftersom vi var inne på högstadiet och kollade våra nya klasser. Vi hade typ en JÄTTE TRÅKIG tipspromenad medans vi gick runt och kollade lite där inne... Det var lätta och löjliga frågor och typ alla fick 10/11 rätt   Men det var spännande att kolla runt där man inte varit ( även om jag varit överallt där vi gick ) förutom NO salen... , jag Emily, Sofia K, Julia och Tilda kör ning på rasterna ( inte pingis) det är jätte kul och för att det skulle bli som en utmaning satte vi ihop oss med snören runt fötterna...

Så jag och Emily snörade runt oss sen gick Tilda, Julia och Sofia 3. Men det skavde jätte mycket... vi hade kvar snörena när vi kom in på högstadiet och vi kunde knapt gå ! xd. Peter ( slöjd läraren ) fick försöka knyta låss mej och Emily för annars skulle vi på världens skavsår! Vi kom låss tillslut och alla fick vänta på oss eftersom vi stannade till och kronglade med snöret hela tiden! Haha... Dom fick typ pms och blev skit sura! *skrattar högt*. Vi rättade ju tipspromenads lapparna och efter det fick vi en glass ! Sen var jag tvungen att skynda hem eftersom att jag slutade sent, Lovisa hade ingen nyckel och jag var tvungen att kissa !    Nu har jag damsugat hela nedervåningen ( sitter på rummet, övervåningen ) Och tagit ett fotbad!! *sköönt* Jag blir så avslappnad av det!

Aja... nu snart ska jag städa mitt rum, så fort mamma och pappa kommer hem och kan kolla till hundarna som jag har ansvaret för just nu, dom är och handlar "fika bröd" till Lovisas födelsedag i morron! eller... dom handlar fika bröd med, jag hoppas ni fatar vad det är dom handlar... !   Nu ska jag sticka ner till hundarna och kolla så att golvet är tort överallt för jag tror Charlie behöver kissa!

Söt om er så hörs vi, puss♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 25 juli 2011 16:29


hejsan :D Jag har bytt till devote.se och den blogg jag skriver på nu heter http://feliciath.devote.se/ Så på denna blogg kommer jag inte skriva nåt mer.   ...

Av felicia - 17 juli 2011 14:40

Hellu.. :) Vid klockan 15.00 (tre) ska jag möta upp Dora, vi kommer nog ha lika kul som vanligt. Dålig uppdatering, jag vet... men jag kommer nog blogga lite segt nu under sommaren. Finns så mycket annat att göra istället.. men någon dag kanske...

Av felicia - 2 juli 2011 23:18

Tar en bloggpaus ett tag!

Av felicia - 30 juni 2011 13:34

  Nöjd med den nya. Nu känns det som att jag kan ha alla färger till detta :D ...

Av felicia - 30 juni 2011 09:24


   Ikväll kanske den nya designen kommer, jag måste verkligen fixa till bloggen! Om jag kommer ihåg och orkar så kommer jag nog fixa till det. ...

Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards