felicias

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

DÅLIG UPPDATERING...

Av felicia - 9 juni 2011 14:30

Hejsan och förlåt för en dlig uppdatering ... Det ska bli bättre! Det kan jag lova  

Idag är jag hemma från skolan pga magonten som jag hade igår hela dagen, (mensverk) Det är hur obehagligt som helts... I natt kom mamma in med 2 panodil som hjärlp mot magontet, jag fick dom pga att jag låg vaken när hon kom och sa godnatt och jag sa att jag inte kunde sova pga det. (alltså att jag hade ont i magen) *suck* Men idag känns det lite bättre och jag ska nog till skolan i morron då det är jogging dag! Jag älskar att springa för jag och Emily brukar springa typ 1000 varv och det går på sånt flyt,det är därför det är så kul !


Idag har jag tagit lite bilder eftersom att jag inte haft så mycket att göra... Jag har kollar på djurpolisen i phoenix (nej ... jag vet inte hur det stavas)   *blink* 

Jag kände att det var påväg att börja regna så jag gick up på altanen för att stänga dörren, då fick jag syn på en fjäril som låg där och chillade... så jag tog en liten bild på det. Men ha en bra dag så hör jag av mej ikväll igen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 25 juli 2011 16:29


hejsan :D Jag har bytt till devote.se och den blogg jag skriver på nu heter http://feliciath.devote.se/ Så på denna blogg kommer jag inte skriva nåt mer.   ...

Av felicia - 17 juli 2011 14:40

Hellu.. :) Vid klockan 15.00 (tre) ska jag möta upp Dora, vi kommer nog ha lika kul som vanligt. Dålig uppdatering, jag vet... men jag kommer nog blogga lite segt nu under sommaren. Finns så mycket annat att göra istället.. men någon dag kanske...

Av felicia - 2 juli 2011 23:18

Tar en bloggpaus ett tag!

Av felicia - 30 juni 2011 13:34

  Nöjd med den nya. Nu känns det som att jag kan ha alla färger till detta :D ...

Av felicia - 30 juni 2011 09:24


   Ikväll kanske den nya designen kommer, jag måste verkligen fixa till bloggen! Om jag kommer ihåg och orkar så kommer jag nog fixa till det. ...

Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards