felicias

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Igår - 10e juni 2011

Av felicia - 11 juni 2011 19:54

Hejsan, igår orkade jag inte göra några inlägg om dagen i varken skolan eller efter.

Men i skolan var det jogging dag och alla i klassen sprang minst 7 varv uppe vig björkvallen- vatten tornet, alltså 2,6 mil nästan 3 mil ! Det blev en bra avslutning för både skoldagen och de sista dagarna med klassen eftersom vi vann! Yey *blink*

Efter skolan var jag med Emily och när vi kom hem hade mamma gjort mat - köpt LAX ! Jag kan äta hur mycket lax som helst och alldrig tröttna! Hon hade också köpt några tidningar och stövlar till mej! Jag och Emily la upp på talrikar och satte oss i soffan tillsammans med syster-yster och hennes kompis. Vi satte på "men in black"

(Den filmen som äger skiten ur nästan allt) vi kollade på film eftersom att när det åskade så enormt här om dagen så slutade tv boxern att fungera, därför. Vi alla kurade ihop oss i soffan och nästan somnade tills då filmen va slut och mamma sa:

Felicia, om ni ska hinna till måndax i tid, måste ni fixa er nu! Jag sprang upp på rummet och fixade badkläder och hämtade kameran som jusst laddat klart! Sen åkte vi iväg till café pärlan i picasso!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 25 juli 2011 16:29


hejsan :D Jag har bytt till devote.se och den blogg jag skriver på nu heter http://feliciath.devote.se/ Så på denna blogg kommer jag inte skriva nåt mer.   ...

Av felicia - 17 juli 2011 14:40

Hellu.. :) Vid klockan 15.00 (tre) ska jag möta upp Dora, vi kommer nog ha lika kul som vanligt. Dålig uppdatering, jag vet... men jag kommer nog blogga lite segt nu under sommaren. Finns så mycket annat att göra istället.. men någon dag kanske...

Av felicia - 2 juli 2011 23:18

Tar en bloggpaus ett tag!

Av felicia - 30 juni 2011 13:34

  Nöjd med den nya. Nu känns det som att jag kan ha alla färger till detta :D ...

Av felicia - 30 juni 2011 09:24


   Ikväll kanske den nya designen kommer, jag måste verkligen fixa till bloggen! Om jag kommer ihåg och orkar så kommer jag nog fixa till det. ...

Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards