felicias

Alla inlägg under juni 2011

Av felicia - 22 juni 2011 23:06

Nu verkligen ösregnar det ! Jag skojar inte   men det slutade lika fort som det började    

Av felicia - 22 juni 2011 21:39

jag åt just mat, blev kebab pizza som mamma och pappa valde. annars hade jag valt nåt annat, om jag fick   Jag är nämligen inte så jätte förtjust i pizza över huvudtaget. Det som jag äter på en kebab pizza är kebaben och en stor tallrik med sallad som jag själv fixat till   


Soffan är ihopsatt och invigd. En riktigt snygg soffa även om det låter lite konstigt med *en gul soffa i vardags/tv rummet* men det ser faktiskt bra ut plus att soffan är hur skööön som helst! Älskaren.     


Förut skulle jag göra ett inlägg när klockan var ungfär 19.00 Men mitt internett slutade funka så allt försvann... bilderna kommer nu istället 

                 Det där oskyldiga ansiktsuttryket kan bara betyda en sak, cindy har gaser och har just släppt ut lite av det   gissa om det lät ?! Sen luktade det mycket också!                               

Av felicia - 22 juni 2011 15:31

 Ni mina älsklingar tar en mega stor plats i mitt hjärta! Älskar er sjukt mycket mina små sötnosar, som är 2 riktiga busungar, mat tjuvar och gosegrisar ♥

På bild: Charlie, Cindy, Jag ♥

Av felicia - 22 juni 2011 15:22

helloj   Just nu är det 19.0 grader ute! Det behövs bara lite sol ocg 10 grade till,

Sen skulle man ju kunna gå ut och sola  

    

Av felicia - 22 juni 2011 15:03

  Att när jag har tråkit så tar jag väldigt oseriösa bilder på mej själv...   

Av felicia - 22 juni 2011 14:01

Till middag blev det lasagne, mummmsit. Mammas lasagne är hur god som helst 

Lovisa äe hos en kompis och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Orkar inte kolla på tv/film. Sitta vid datorn, har jag gjort hela dagen. Städa rummet skulle behövas för jag har halva kvar att städa... men orkar inte det. Vill ut och bada/sola men vädret tillåter inte det. Vad gör ni just nu? Jag har ingen aning om vad jag ska ta mej till, så kom gärna med förslag    

   har pussat lite på min spegel, så jag tog kort på en av "läpparna"   

Av felicia - 22 juni 2011 12:01

God morgon alla söta läsare     Hur mår nu da?   I morse var det lite sol.

Men det försvann rätt fort...   Får hoppas på det bästa, än så längre regnar det inte   Men jag tycker att jag i alla fall fick en bra start på dagen! När jag gick på toa i morse hittade jag den här inne i toa-rullen.   haha... gissa om jag blev överraskad ?! Svar: JA   Lillasyster hade tydligen lagt den där igår   Men jag tyckte det bara var kul. Så en bra start på morgonen får jag tacka henne för   


Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards