felicias

Alla inlägg under juni 2011

Av felicia - 11 juni 2011 19:54

Hejsan, igår orkade jag inte göra några inlägg om dagen i varken skolan eller efter.

Men i skolan var det jogging dag och alla i klassen sprang minst 7 varv uppe vig björkvallen- vatten tornet, alltså 2,6 mil nästan 3 mil ! Det blev en bra avslutning för både skoldagen och de sista dagarna med klassen eftersom vi vann! Yey *blink*

Efter skolan var jag med Emily och när vi kom hem hade mamma gjort mat - köpt LAX ! Jag kan äta hur mycket lax som helst och alldrig tröttna! Hon hade också köpt några tidningar och stövlar till mej! Jag och Emily la upp på talrikar och satte oss i soffan tillsammans med syster-yster och hennes kompis. Vi satte på "men in black"

(Den filmen som äger skiten ur nästan allt) vi kollade på film eftersom att när det åskade så enormt här om dagen så slutade tv boxern att fungera, därför. Vi alla kurade ihop oss i soffan och nästan somnade tills då filmen va slut och mamma sa:

Felicia, om ni ska hinna till måndax i tid, måste ni fixa er nu! Jag sprang upp på rummet och fixade badkläder och hämtade kameran som jusst laddat klart! Sen åkte vi iväg till café pärlan i picasso!

Av felicia - 9 juni 2011 21:52

1: Dom har gjort om H&M hemsidan och jag ogillar designen som är nu! Det var bättre förr... tycker ni ?    


 

Imorgon äre jogging dag, vi får hoppas på bra väder och att jag mår bättre så att jag kan gå till skolan då! Efter det så äre avslutning på måndax och då ska vi bada i : CHOKLADPUDDING! yey :D vi kommer ha det toppen + att vi ska bada i sjön med... På lördag ska jag till karlstad med mamma och lilla syster, shopping inne på H&M , kanske går vi in på nåt annant med... Ha en mysig kväll ♥

;

Av felicia - 9 juni 2011 16:30

    Bara för att jag suger på det...

Av felicia - 9 juni 2011 16:26

redigerade en bild eftersom att jag har så tråkit...  

Av felicia - 9 juni 2011 16:19

  En lika dan fast i svart också   Men den var det inga blommor på 

Av felicia - 9 juni 2011 16:17

Har ni varit inne på Google.se nåt idag ?! Det har jag och det är jätte kul, för det är en ny såndär bild grej över frågerutan där man skriver in vad man söker! Det är typ som en gitarr som man kan spela på ! Jag har redan kommit på en egen låt! xD

 

Av felicia - 9 juni 2011 15:01

   denna är den samma som den där nera bara att den här inte börjat blomma ut än..


   en blomma som jag inte har en aning om vad den heter...   Staketet på altanen    Åt pan pizza som lunchMitt hår har börjat växa som bara den ! Synd att en del av det ska klippas bort om några dar.. Jag på bild *blink* ( ful som vanligt )Blomman är den samma som högst upp, men detta är en som redan börjat blomma...


Av felicia - 9 juni 2011 14:30

Hejsan och förlåt för en dlig uppdatering ... Det ska bli bättre! Det kan jag lova  

Idag är jag hemma från skolan pga magonten som jag hade igår hela dagen, (mensverk) Det är hur obehagligt som helts... I natt kom mamma in med 2 panodil som hjärlp mot magontet, jag fick dom pga att jag låg vaken när hon kom och sa godnatt och jag sa att jag inte kunde sova pga det. (alltså att jag hade ont i magen) *suck* Men idag känns det lite bättre och jag ska nog till skolan i morron då det är jogging dag! Jag älskar att springa för jag och Emily brukar springa typ 1000 varv och det går på sånt flyt,det är därför det är så kul !


Idag har jag tagit lite bilder eftersom att jag inte haft så mycket att göra... Jag har kollar på djurpolisen i phoenix (nej ... jag vet inte hur det stavas)   *blink* 

Jag kände att det var påväg att börja regna så jag gick up på altanen för att stänga dörren, då fick jag syn på en fjäril som låg där och chillade... så jag tog en liten bild på det. Men ha en bra dag så hör jag av mej ikväll igen.


Om mig


Hellu :) Jag är en tjej på 13 vintrar vid namn Felicia, jag skapade min blogg för skojsskull, för att berätta lite om mitt liv och vad jag gör på dagarna. Mitt största intresse är foto/design. Jag älskar att ta kort:p

Sök i denna blogg

Övertätt

Fråga mig, jag svarar.

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards